ورود ۱۴ هواپیمای اورهال‌شده به ناوگان حمل‌ونقل هوایی کشور قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (پنجشنبه، ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) نات‌کوین به‌زودی لیست خواهد شد + جزئیات حافظه سازمانی؛ ثبت دانش پنهان جزئیات تازه درباره رقم و زمان واریز مرحله سوم سود سهام عدالت (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) با کمتر از ۲۰ میلیون تومان چه مدل موبایلی می‌توان خرید؟ (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) ساندویچ پانل پشم سنگ چیست و چه کاربردی دارد؟ مبالغ ۴۰ تا ۳۰۰ میلیون‌تومان برای رهن آپارتمان‌های منطقه سیدی مشهد (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) محمود سیادت: بهار سرمایه‌گذاری در افغانستان از راه رسیده است آیا بازار خودرو به آرامش رسیده است؟ (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) اولین عرضه اولیه سال ۱۴۰۳ در راه بورس ویدئو | چک صیادی را آنلاین نقد کنید تجارت آمریکا و ایران ۲ برابر شد (اردیبهشت ۱۴۰۳) مصوبه مداخله بانک مرکزی برای کنترل نوسانات ارز تمدید شد تخلف خروج بیش از ۲ هزار کیسه آرد از شبکه پخت نان در مشهد سخنگوی صنعت آب کشور: ۵۶۵ میلیارد تومان به تنش آبی مشهد اختصاص داده شده است بورس در سرازیری | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) خرید و فروش دلاری مسکن یعنی خروج ارز از کشور اجاره آپارتمان در آزادشهر مشهد چقدر نقدینگی لازم دارد؟ (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا خرید و فروش طلا مشمول مالیات می‌شود؟ توقف شماره‌گذاری خودروی ایکس ۵۵ پرو تا اطلاع ثانوی به دلیل نقص فنی مگر حقوق نیروی انسانی را با دلار ۶۰ هزار تومانی می‌دهند که می‌خواهند ارز صادراتی خود را بالا بفروشند؟ ربع سکه ۶.۶ میلیون تومان گرانتر است (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) لزوم ایجاد ارزش‌افزوده و جلوگیری از خام‌فروشی در حوزه آجیل و خشکبار استفاده از کارت سوخت شخصی در پمپ‌های بنزین ۴۶ درصد افزایش داشته است قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (چهارشنبه، ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

مدیرعامل شرکت آب‌وفاضلاب مشهد: برخورد با مشترکان بدمصرف در دستور کار است | هیچ‌گونه قطعی آب در کلان‌شهر مشهد که ناشی از کمبود آب باشد، نداشتیم

  • کد خبر: ۱۷۸۸۳۶
  • ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۵
  • ۱
مدیرعامل شرکت آب‌وفاضلاب مشهد: برخورد با مشترکان بدمصرف در دستور کار است | هیچ‌گونه قطعی آب در کلان‌شهر مشهد که ناشی از کمبود آب باشد، نداشتیم
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مشهد گفت: هیچ‌گونه قطع آب در کلان‌شهر مشهد که ناشی از کمبود آب باشد، نداشتیم. کماکان وضعیت ما وضعیت خاصی است و نگرانی‌ها همچنان وجود دارد.

حسین اسماعیلیان در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز درباره آخرین وضعیت تأمین آب شرب مشهد تصریح کرد: ما اکنون درنیمه فصل تابستان هستیم، سال آبی‌ای را سپری می‌کنیم که کل بارندگی در مشهد از ابتدای سال آبی تا الان حدود ۹۰میلی‌متر بوده که نزدیک به ۶۰درصد کاهش بارندگی نسبت به سال گذشته و ۶۵درصد کاهش بارندگی نسبت به دوره بلندمدت داریم.

مدیر شرکت آب و فاضلاب مشهد با بیان اینکه امسال یکی از سال‌های بسیار خشک و بی‌سابقه در پنج دهه اخیر بوده است، افزود: این کاهش شدید بارندگی آورده‌ای را به سد‌ها نیاورده و اکنون وضعیت ذخیره سد‌ها به کمتر از ۱۰درصد رسیده است. از سال گذشته با توجه به پیش‌بینی سال سخت و کم آبی، پروژه‌های زیادی شروع شده بود که خوشبختانه نقش موثری در تأمین منابع آبی در سال جاری داشته است.



وی افزود: تفاوتی که تابستان امسال نسبت به سال گذشته داشته این است که متوسط دما از ابتدای سال آبی حدود ۱.۴ سانتی‌گراد افزایش دما در مشهد داشتیم که در مصرف هم تاثیر داشته است. همچنین افزایش ورود زائر و مسافر به مشهد در سال جاری مزید بر علت بوده است.

اسماعیلیان در ادامه توضیح داد: خوشبختانه اجرای پروژه‌ها و همراهی مردم باعث شده، هیچ‌گونه قطع آب در کلان‌شهر مشهد که ناشی از کمبود آب باشد، نداشته‌باشیم. کماکان وضعیت ما وضعیت خاصی است و نگرانی‌ها همچنان وجود دارد. باید پروژه‌های جدیدی به مدار وارد کنیم. بارندگی‌ها به‌طورمعمول از نیمه دوم فصل پاییز شروع می‌شود؛ لذا حتما باید مدیریت منابع داشته باشیم تا روز‌های آینده و ماه‌های آینده را پشت سربگذاریم.

وی افزود: در راستای تکالیفی که داریم برخورد با مشترکان بدمصرف در همه کاربری‌ها اعم از کاربری مسکونی و غیرمسکونی در دستور کار است و انتظار مردم از ما این است که با مشترکانی که بدمصرف هستند برخورد لازم صورت بگیرد.

وی تاکید کرد: متوسط بارندگی حوزه مشهد به طور معمول باید ۲۵۰میلی‌متر باشد. بارندگی که تا الان در حوزه مصرف اتفاق افتاده حدود ۹۰میلی‌متر است که حدود ۶۵درصد کاهش نسبت به دوره بلندمدت بوده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
نازنین قربانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
0
0
من بآاین تصمیم موافق .
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->